may the odds be ever in your favour bitches

glada grillare + en förädare från jensen uppe i vänster hörn
 
 våran rektor postade denna bild på twitter och jag snodde den. min arm är ju med i den så, haha
 
 sen snodde jag denna från thea, menar mitt ansikte är ju med på den sååå
 
 thorén hade slogans som "keep calm and vaska skumpa" och "pappa betalar". detta är anledningen till att alla vill slå thorén.
 
Alltså, friskolekampen är när alla friskolor i uppsala utövar sitt egen hungergames men istället för att döda varandra försöker vi tackla varandra så mycket som möjligt i fotboll och innebandy. De som blivit framröstade att spela sätter sitt liv på spel och vi andra kollar på och skriker. Alla skolor är även indelade i olika distrikt där Thorén Bussniess school är någonstans i toppen som alla hatar och sen går det nedåt. May the odds be ever in your favour liksom. Nej men det ska vara en kamp mot alla friskolor men är basically en kamp mot Thorén (mest mellan Jensen Gymnasium & Thorén). Visst vill man vinna men huvudsaken är att Thorén inte vinner haha. Skämt åsido, vi gick bra i både fotboll och innebandy iår och jag skrek rösten av mig till fotbollen och hade tinnitus på båda öronen och mega huvudvärk när fotbolls matcherna var klara. Vanligaste sakerna man skrek från Grillskas läktare kan ha varit:
 
GG klapp klapp klapp GG klapp klapp klapp GG
GRILLA DOM!!
MEN DOMMARN HAN VAR PÅ BOLLEN
VISA VILKA SOM BRINNER BÄST
KÖTTARÅÅÅÅÅ
OOOOHHHHHHH + italienaren varje gång någon i vårt lag blev tacklade
 
update: vi vann! grillska gymnasiet & jensen vann friskolekampen 2014! yeeey!

Kommentarer
Postat av: Minna

Ohhh någon försöker ta segern från oss hahaha ;)

Svar: hehe
Josäfin Andersson

2014-02-27 @ 20:03:14
Postat av: evil ginger

Jensen vann, Thorén kom tvåa och Grillska trea men fine låter dig tro att ni vann ;)

2014-02-28 @ 15:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0