mvh släpp band jag gillar

 
Okej, så här är grejen: Jag ska på bråvalla iår och de släpper inga band jag lyssnar på?? Visst är Iron Maden, Offspring, imagine dragons, Kings of Leon
osv bra men jag skulle uppskatta om de vänligen kunde släppa åh jag vet inte PARAMORE?? FALL OUT BOY?? WE ARE THE KINGS?? SIMPLE PLAN?? TYP
MADAY PARADE ELLER MARINA AND THE DIAMONDS?? SLEEPING WITH SIRENS?? THE SCRIPT?? SKY FERREIRA ELLER NÅTT SÅNT?? ALL TIME LOW ELLER YOU
ME AT SIX?? Nej men alltså: vänligen boka mina älskade band pls!! Haha nej men ska ni dit? Vilka band vill ni ha dit?? Eller är ni nöjda med de som bokats?

Kommentarer
Postat av: my

SEBASTIAN INGROSSO, AXWELL, OTTO KNOWS, ALESSO, ADRIAN LUX, STYLE OF EYE. Shit pomfritt säger jag bara. Hahaha herregud vad jag blev galen då dom släppte de. Men jag håller med dig, ett par av dom du skrev skulle jag verkligen inte tacka nej till :DD

Svar: Haha jo DJs kan man ju nästan alltid se, dock är jag inget mega fan men ändå taggade på Adrian lux osv :D
Josäfin Andersson

2014-02-03 @ 17:16:48
URL: http://monkiapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0