TEEN WOLF FEELS 3x19

 
OKEJ KAN DENNA SERIE VÄNLIGEN SLUTA FÅ MITT HJÄRTA ATT SLÅ SÅ JÄVLA HÅRT ATT JAG SNART KAN LÄGGA TILL HJÄRT-PROBLEM PÅ LISTAN OCKSÅ?? ALLTSÅ FÖRST: DYLANS ACTING SKILLS???? OCH ISAACK BA NEEEEEEJGET WELL BABY OCH KIRA BA BLEV HELT BADASS OCH LYDIA OCH PETER SCENEN VAR BARA AWSOME (LYDIA ÄR AWSOME) OCH DEREK & CHRIS BA ÅKER I FÄNGELSE TILLSAMMANS (haha) OCH DEREK BA "vi kan inte döda stiles" OCH COACH BA SKADAR SIG OCH SCOTT BA SKADAR SIG OCH ALLA BA SKADAR SIG OCH OMG FUCKA UR KAN DET BLI TISDAG IGEN NU ELLER SÅ JÄVLA BRA DÖR (jag må dö men bäst för alla att mina babys inte dör) (vilket includerar ca 80% av serien) (okej kanske 90%)

Kommentarer
Postat av: Johanna

avled typ tusen gånger om under detta avsnittet alltså!!! TISDAG IDAG TACK <3

Svar: JAAAAAAAAAAAAAA
Josäfin Andersson

2014-02-19 @ 22:34:40
URL: http://overklighet.blogspot.com
Postat av: Viktoria

fick sådan sjuk magknip av detta avsnitt, ligger i fosterställning i min säng och är helt fucked mentalt

Svar: KNOW THE FEELING BRO
Josäfin Andersson

2014-02-19 @ 23:08:05
URL: http://letsriskourlives.blogg.se
Postat av: Anonym

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH ÄÄNTLIGEN någon som faktiskt uppmärksammar hur enormt duktig skådespelare Dylan faktiskt är och inte bara gillar honom för att han är söt??! THANK YOU.

Svar: HAN ÄR EN GUD
Josäfin Andersson

2014-02-20 @ 18:45:45
Postat av: Alexandra

Jag älskar hur man kan se Dylans "elaka" sida bara genom att titta på hans ögon. Hoppas inte det lät för creepy, men såå braaa!

Svar: JAAA han är så sjukt duktig!
Josäfin Andersson

2014-02-22 @ 00:13:22
URL: http://alexisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0