you took me apart to see inside.

 
Ursh vilken dag. Sov inget och var så äckligt trött och seg imorse, sedan fick jag feber någon gång efter lunch och det har regnat/snöat
en massa slask hela dagen. Dock var det ganska skönt att det spöregnade när jag åkte till stallet och tog in hästarna, då behövde jag inte
ha helt dåligt samvete att jag inte red bara för febern, slänger gärna på en sadel i onödan när hästen är sjöblöt liksom. Så istället har jag
bäddat ner mig i pjamas, äter lite godis och kör en rewatch av buffy - alla andra serier verkar ha en paus av någon anledning ju, vafan!??

Kommentarer
Postat av: vesna

häftig bild

Svar: tack :D
Josäfin Andersson

2014-02-14 @ 08:41:26
URL: http://vesnas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0