-`'catching fire'´-

 
Såååå jag, Elin & Michelle drog in till uppsala och väntade 45 minuter i en biosalong på grund av tekniska fel. Härlig kväll! Åh justja, vi såg  cathing fire också! Så bra film, precis så bra som alla sagt att den var! Galet. Så fin, rörande, välgjord osv. Helt enkelt awsome. Sedan blev det att äta upp resten av biogodiset hemme till carrie diaries som tydligen började i lördags igen?? omg. Och idag ska jag bara sörja. För det är skola imorgon, och jag har aldrig varit såhär opepp! Det brukar ändå kännas helt okej, men nu vill jag bara bädda ner mig i sängen och inte gå ur den för en några veckor minst. Alltså ska jag sörja, äta massor av glass och gråta. Och äta lunch med mina vänner tror jag. Men det är mat så det ingår i sörjeprocessen så det är okej. Sen ska jag bädda ner mig i min säng med min half baked och gråta till teen wolf, gråter redan typ. Sen kommer jag antagligen (om jag känner migsjälv rätt) sitta på tumblr hela natten och sen inte sova och vara död lagom tills skolan. YEY SO EXCITED. Eller not. Hoppas ni är mer pepp än vad jag är, vilket är allt över att dra täcket över huvudet och sova bort livet haha
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0