do you wanna feel a little beautiful baby?

 
Jag, Elin, Sara & Amanda on the new years! Hade inte mycket tid att skriva något vettigt igår, vi städade halva dagen och sen så hängde vi 12 per hemma hos mig resten av dagen. Vi tryckte i oss pizza, läsk och annat ätbart medan vi såg på tv. Men hur som så var nyår riktigt bra! Jag hade en amazing time med alla mina underbara vänner! Vi dansade, hängde i köket och hade allmänt galna / djupa konversationer om allt mellan himmel och jord. Säger det ofta men måste säga det igen: har så himla underbart fina och awsome vänner! Träffade även ett helt gäng massor av andra helsköna människor vi hängde med. Hur som: mitt nyår var bäst. Mina vänner är bäst. osv. Blir så himla glad av dem, extra roligt att Evelina åkt upp för att hänga med oss och att min kompis Agnes jag inte träffar jätte ofta ville komma. Underbart ju! Så firade in 2014 på bästa sätt och fortsatte året sedan med att städa och ta hand om de som inte mådde lika bra som jag sen, mina snuttisar haha! ♥ Är alltid så jäkla husmor. - med undantag för städning tidigt på morgonen när man sovit ca 1 timme. Då får någon annan gärna ta över rollen!

Kommentarer
Postat av: mojsoj

haha jag med mina converse... så jäkla opassande <3

Svar: ÄH WHO THE F CARES!
Josäfin Andersson

2014-01-02 @ 17:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0