we don't fight fair with smiles on our faces

 
Åh vilken seg dag. Sovmorgon (åh så underbart, gjorde äggmackor och såg om de tre första avsnitten på please like me) och pallrade mig till skolan
(ej i pjamasbyxor faktiskt). Sen hälsade jag på hästen och nu halvsover jag framför doctor who säsong 7, snart är jag ikapp!  Och det var basically
allt jag gjort idag, åh så super intressant! #worsebloggeraward. Men är inte heller på topp nu utan ligger mest i sängen och plöjer tv-serier när jag 
inte har någonstans att vara (läs stallet eller skolan). Men borde vara uppe igen om någon dag & då kan vi ju hoppas att jag är med produktiv haha

Kommentarer
Postat av: Olivia - TheWayToSuccess

Fan va härligt!! :D

Svar: :DD:
Josäfin Andersson

2014-01-13 @ 22:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0