why don't you show me a little bit of spine;

 
Åt mat för en hel kinesisk familj med mina homegirls och var sedan i stallet och red ett pass på banan. Amigo kändes verkligen inte helt hundra när
vi galopperade dock, han känns helt kort i stegen, ostadig och sne typ. Svårt att förklara men han går inte rätt. Tror han har någon låsning någonstans,
så vi ska ta ut equiterapeuten för att kolla igenom honom. Så hoppas att det inte är någon större fara! Skulle vara så tråkigt nu när han varit fräshare
än någonsin hela hösten typ. Aja, vi hoppas på det bästa. Travade nästan hela passet istället, där var han jätte frsäh iallafall. Så lite fick han röra på sig
iallafall. Sen har jag sett första avsnittet på shameless säsong 4 som kom ut igår (omg så happy) och nu är det dags att bädda ner mig, TEEN WOLF!!!!

Kommentarer
Postat av: gabbi

OMG JAG SATT OCH DOG NÄR JAG KOLLADE TEEN WOLF OMFG SÅ JÄKLA BRA

iaf var kan man se wolf watch? hittar inte på yt :((((((

Svar: SÅÅ BRAA :((- Sök på tumblr! Har sett massa länkar där :D
Josäfin Andersson

2014-01-07 @ 20:06:54
URL: http://leggohouse.blogg.se
Postat av: Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥

jag vill också ridaaaaaaaa!!! :C

2014-01-07 @ 20:54:44
URL: http://neapocalypse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0