break down, you've always been so proud and just look at you now.

 
Sovmorgon, jobb och sedan en uteritt med Fanny på kvällen. En helt vanlig alldaglig dag. Förutom att regnet jag längtat så efter bestämde sig för att komma - när vi var mitt uppe i en uteritt, men okej. Har haft sådan huvudvärk (men vem klagar, kunde inte lämna sängen på grund av migrän igår så detta är ett uppgradering) för att luften varit så tung och har dansat regndansen hela dagen på jobbet. Ikväll har jag inget vettigt att göra så tänker singla slant om jag ska redigera fler videos eller hålla mig till mitt true blood maraton (säsong 3 nu) + senaste/nyaste avsnittet som kom ut idag. Den som lever får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0