but tonight, we will be alright; yes the champagne is on ice for you and i.

 
Okej, min bråvalla vlog kommer, jag lovar. Är bara så fkn sjuk att jag inte vill filma haha, förhoppningsvis senare idag. Hur som så är bilderna från alla dagrna uppe nu. Fotade och filmade dock inte mycket vid konserterna eftersom att jag gör det jämt och batteriet dör så fort. Ville spara till allt annat skit som skulle kunna hända, plus att bilderna nästan aldrig blir bra och filmerna kommer knappast användas till något. Dock så var jag på många bra spelningar, vilket kommit lite i skym-undan bakom grismord, äckliga leriga tält och kyla. Enda spelningen jag ångrar att jag inte gick på var bring me the horizon, ville hitta Fanny och gå med henne men det gjorde jag inte. Ville inte gå själv så gick tillbaka till campet och får då höra att det var folk där som ville se dem men som redan gått. Aja, så kan det gå. Spelningarna jag var på var bland annat;
 
imagine dragons (som var jätte bra live men hade en lite tråkig lineup med låtar), svenska björnstammen (inget för mig), lana del ray (helt okej bra, tycker hon är galet skön dock. försök hitta någon som ser mer oangagerad ut), sam smith (visste ej vem detta var men kunde några låtar och det var mysigt), M.I.A (om jag någongång skulle få för mig att prova LSD är jag nästan 100% säker på att det skulle kännas som att vara på MIAs spelning), movits (har ingen jätte koll på dem heller), you me at six (lika bra som alltid, älskar det här bandet så mycket), of mice and men (bra spelning, kände för att fucka ur till you're not alone men evelina såg redan ut att skämmas ihjäl över oss haha. har aldrig sett någon så vilsen), the offspring (what to say, lät precis som på låtarna. vart nästan rädd över att det inte var playback), kanye west (han sa att han var the motherfucking jesus, vad mer ska man säga) & axwell & ingrosso (som gjorde en bra spelning, trots att jag blev knuffad av små fjortisar och rygbytacklad)

Kommentarer
Postat av: MATILDA

åh vilka bra artister :D

Svar: Ja det var faktiskt bra, även om jag fortfarande sörjer lite eftersom att förra årets line-up var magisk!
Josäfin Andersson

2014-07-02 @ 12:33:42
URL: http://matildays.se
Postat av: My Nordqvist

Stog längst fram på bring me the horizon. Dom va aaaaaaaasbra! :O

Svar: ÅHH SÅ SUR
Josäfin Andersson

2014-07-02 @ 21:05:16
URL: http://mynordqvist.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0