fotbollsfeber??

 
Okej, så jag såg Caspians nya video om fotboll och tänkte direkt efter halva videon; åh precis såhär är det! Fottbolls VM tar över hela min twitter, hela min facebook och har till och med letat sig in på min tumblr. Jag. Blri. Galen. Är så långt ifrån intresserad av att se folk jag inte känner spela fotboll så det finns inte. Hur som, tänkte direkt att jag måste lägga upp videon för att visa hur jag känner, men sedan kom plot-twisten i slutet på videon så nu känner jag att jag vill lägga upp den för att visa mitt fail. FotbollsVM går ej att stoppa, haha.

Kommentarer
Postat av: Josefine-utlandssvenskan

Det finns ju till och med dem som måste söka hjälp för att dem blir deprimerade nu när fotbollen slutar!:o Då har det ju gått liiiite för långt!x)

Svar: HAHHA JAG VET, så himla sjukt!!
Josäfin Andersson

2014-07-10 @ 22:17:14
URL: http://yohseefeen.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0