GIF RECAP

Okej, här kommer en snabb recap på vad jag gjort under den senaste tiden i gifs:
 
Tagit steget ut i vuxen livet och jobbat jätte mycket, typ varje dag. Jaha, så det här är resten av livet??
 
När jag inte jobbar ser jag om true blood och har ett maraton för migsjälv, sålänge inget annat kommer ivägen och fuckar mitt maraton.
 
Såg divergent, filmen var inte dålig men är det något jag vill hälsa manusförfattaren till filmen är det
 
Träffar massor av mysiga / snälla kunder hela dagarna, och vissa som man får psykbryt på
 
Sedan efter jobbet har jag bytt om och dragit iväg på partaj och druckit vin och drinkar
 
Sen ska jag upp till jobbet igen nästa dag
 
Sedan ser jag på teen wolf
 
och undviker viktiga saker som måste göras
 
och sover för lite för att jag bara jobbar
 
Ja jag klagar mycket på att jobba. Eller egentligen att gå upp tidigt, jobbet är rätt kul men ni känner ju mig.
 
Längtar just nu till lördag då mitt jobb som sommarextra är slut för nu, the I'll b like

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hahahah jag älskar detta! Så jäkla underbart!

2014-07-28 @ 23:41:55
URL: http://alexisen.blogg.se
Postat av: Sara

Vaa? Jag tyckte divergent var så nära perfektion man kan komma när det gäller bok till film! Saknade Uraih och Zeke och hela det gänget. Sen tyckte jag det var dåligt att man inte fick se exakt hur hemsk Peter är. Älskar dock hur de gjorde slutet (blir dock intressant hur de ska göra uppföljaren eftersom de raderade allt minne från de lärdas simulering) och kemin mellan Tris och Four! Vad var det du reagerade på? :)

Svar: Haha tyckte för det första att trish var allderles för mesig! Hon blir ju liksom kaxigare ju mer man läser och tyckte hon var blek i filmen. Sen tyckte jag att hennes ich fours relation var så självklar vilket den inte riktigt är i boken först vilket gjorde det till lite av en "romcom" känsla. Håller med om att peter nästan ses som en vän i filmen (hans kommentarer låter ju som småskämt). Sedan ogillade jag att de gick ifrån boken i manuset och med hennes mammas död, att hon slogs med molly först och fick stryk osv allt som frångick typ. (Förutom att hon tog flaggan och inte christina haha). Den var ju bra som film men jag föredrog bokens stryline på det mesta som skiljde! (:
Josäfin Andersson

2014-07-29 @ 00:21:28
URL: http://sarabjerk.blogg.se/
Postat av: Sarah

SV: Ja där var riktigt fint, en häftig upplevelse att få rida där!

Hahah vilket härligt inlägg :')

2014-07-30 @ 20:42:14
URL: http://sarahgotz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0