I would walk through hell with a smile on my face, just so I could make my mark on the hottest place.

 
Anledning nummer ett till att ha körkort (eller för att ha vänner med körkort): du kan åka till max mitt i natten och ta en lyxshake. Ska hämta mormor & morfar och köra dem till flygplatsen om en timme, funderar just nu på om det är värt att sova en timme. Vill säga nej men mitt huvud är så dött att jag inte vet vad jag ska göra, inte ens chips och redbull får det att funka. Way för trött efter en sen kväll igår men få sömn-timmar innan jobb. Ibland har man jobbiga val i livet att göra alltså; och tyvärr känner jag att alla mina val just nu är till min o-fördel haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0