keep your hands to yourself, these lips belong to someone else.

 
Har varit en dålig bloggare idag. Och dålig hästägare. Allt utom dålig färghandlare kanske, jobbade röven av mig på jobbet när en familj skulle ha 5 10 liters burkar blandade medan tre andra stod i kön för att betala och fem andra ville fråga frågor. Det var svettigt där ett tag. Annars vaknade jag upp med fetaste febern sålänge, höll på att svimma när jag skulle till toaletten för att jag knappt kunde se för att allt gjorde så ont. Hade dessutom ställt klockan tidigt för att hinna åka till stallet innan men det var ju bara att fet-glömma. Knaprade ipren och tog det lugnt innan jobbet och hörde med Sofie om hon ville rida Amigo idag vilket hon kunde. Det hade gått jätte bra och han hade varit pigg och glad, härligt! Då behöver man inte ha så dåligt samvete för det. Efter jobbet käkade jag mat som mormor skickade med (hon göder mig som en galning nu när familjen är borta) och eftersom att febern gått ner efter allt piller-knaprande så blev det att åka iväg till Antonio som fyllt år och bjöd på tårta. Dock stannade vi inte jätte länge då Elin skulle skjutsa sina föräldrar och mina hundar var hemma, skönt det. Är så galet trött nu. Aja nu vet ni hela min livshistoria typ, hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0