so sing I am my own worst enemy, that's what she said to me.

 
Äntligen en ledig dag! (okej igår var jag ledig från jobbet men hade fullt upp med att städa undan bombnedslaget som skett i mitt hus så det räknas inte) Spenderade den med att sova länge, leta flygresor och rida ut med Andrea. Red barbacka på det bettlösa tränset - och vi skrittade inte bara! Så länge sedan jag bara galopperade ute i skogen utan sadel eller hackamore! Den friheten. Dock var Amigo jättepigg och drog om Eddie, trodde jag skulle dö en sekund men sedan bara skrattade jag och gav honom långa tyglar. Ingen kan förstå den mys-faktorn alltså. Imorgon ska vi ut igen, ryggsäckar och burkar ska med - här ska plockas blåbär! Börjar mitt andra jobb imorgon också, på Ackes i enköping. Nu blire heldagar och fulla två intensiva veckor. Jobbar måndag, tisdag och är sedan ledig onsdag, sedan jobbar jag varje dag från den torsdagen till nästa fredag. Intensivt är förnamnet. Bloggen får nog lida lite men ska försöka skriva något intressant iallafall, även fast allt jag kommer göra är jobba, sälja färg och sova.

Kommentarer
Postat av: milina.blogg.se

åh vad härligt :)

2014-07-21 @ 02:22:14
URL: http://milina.blogg.se/
Postat av: Andréa

Idag ska de plockas!!

2014-07-21 @ 11:46:28
URL: http://andreab.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0