you're so smart; so smart you that didn't call my bluff.

 
Full fart non stop hela dagen blir en tråkig blogg, iallafall om man inte gör något fantastiskt roligt som man vill blogga om. Har iallafall jobbat heldag idag, vilket gick bra det. Mormor skickade ner morfar med lunch till mig (fast jag sa att jag skulle klara mig fint utan haha) (hon har för övrigt skickat med mat hem till mig i en veckas tid nu, hinner knappt handla något eget, men vet klagar) och sedan när jag kom hem hade Poyo lagat mat och bjudit hem mormor och morfar. Efter maten lyckades jag få med henne upp till stallet också så hon plåtade några bilder på mig och Andrea när vi red på banan. Behöver verkligen nya bilder! Mycket roligare att uppdatera på hästfronten då. Idag joggade vi bara i alla gångarter. Tidigare pass i veckan har vi övat på avsaktningar på serpentiner och ökning och minskning av traven. Inte mycket mer än så har hänt. Är ledig imorgon och ska fira med att sova och ta det lugnt. Sedan blir det bio och utgång på kvällen innan det är dags att jobba igen på lördag. Work hard, party harder.

Kommentarer
Postat av: Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥

Ugh har också jobbat all day everyday typ. :c tur att man får betalt! ♥

Svar: haha ja tur det! cash is king liksom, man får tänka så!
Josäfin Andersson

2014-07-10 @ 23:03:11
URL: http://neapocalypse.blogg.se/
Postat av: Elin

sv: De hade ingen speciellt bra line-up, nej :(
Men festival är ju alltid festival och festival är ju alltid kul :D Fast det blir ju alltid roligare om det är några band man vill se..

2014-07-11 @ 00:03:37
URL: http://kackellackan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0