here's to you, fill the glass; cause the last few days have kicked my ass.

 
Nu springer jag strax ut iklädd mössa och klänning och skriker halsen av mig tillsammans med min underbara klass. Idag är det våran dag. Dessa bilder togs i måndags kväll med mina vänner som hängt med hela högstadiet och frammåt, verkar inte kunna bli av med dem. Hoppas att alla av dem kommer få en lika rolig och bra student som jag kommer ha. Nu när skolan är slut vet man aldrig vart alla far, vem vet om jag inom några år kommer ha varit bästa vän med nästa president, en känd skådespelare eller en av världens bästa filmskapare? Några kommer att försvinna utomlands för att förverkliga sina drömmar och andra kommer börja jobba eller plugga i staden vi alltid varit i. Vi vet helt enkelt inte vad som kommer hända nu när vi inte längre måste pallra oss upp till skolan varje vecka. Vi är fria att göra precis vad vi vill. livet börjar nu.

Kommentarer
Postat av: my

Fruktansvärt härliga bilder!

Svar: TACK :D
Josäfin Andersson

2014-06-11 @ 17:58:44
URL: http://monkiapa.blogg.se/
Postat av: jossan-utlandssvenskan

Åh vilka fina bilder!
Ljuset också träden och sen alla i vitt! Varför har inte jag så fina studentbilder?:( Haha!:)
Jättefina verkligen!

Svar: Tack :D:D
Josäfin Andersson

2014-06-12 @ 17:09:39
URL: http://yohseefeen.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0