words can't express, the impact you've made on me,

charmig bild haha.
 
Super kväll med ett gäng nötter till vänner, som vanligt! hängde vid bryggan och vägrade ge upp vår plats till knivsta hellmoppers (15+ med moppekort som vill festa in sommaren men inte vågade gå ner när vi satt där och stod en lång bit bort med sina moppar, typ 20 stycken) även fast vi alla var kalla och snackade massor av strunt. Påvägen hem stannade jag & Filip och köpte med varsin lyxshake och sedan rullade jag väl in hemma runt klockan halv tre. En seg lördag utan planer blev plötsligt en superkväll, spontant och bra som det ska vara på sommaren!

Kommentarer
Postat av: Kaffehörnan

Oftast är dessa utflykter roligare när de sker spontant

Svar: Så sant!
Josäfin Andersson

2014-06-08 @ 07:54:30
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: Tilde Nelander

Din blogg är så himla underbar att jag tror jag dör!

Svar: Aw tack!! Vad glad jag blir :'D
Josäfin Andersson

2014-06-08 @ 11:05:52
URL: http://www.flieges.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0