read between the lines; we can't give in this time

 
Mamma följde med och fotade mig och Amigo lite. Först en kort skrittsväng och sedan lite mer skritt plus lite trav. Himla fint väder är det iallafall, hoppas på lika fint väder imorgon. Helt overkligt att studenten redan är imorgon, herregud! Min familj har pimpat huset i rosa och jag har fixat naglar, hår och kläder samt skor är klappat och klart. Dessutom har jag fixat fulaste brännan idag när vi dels hade programkampen och pyntade flaket. Har haft ett linne som sitter väldigt löst i ryggen och är något oversize, har nu en BH inbränd på ryggen + ett streck i mitten efter linnet. Snyggt, tur att jag inte har någon fancy-ass klänning utan band eller öppen rygg. På allt detta fixade jag snyggade brännmärket på benet när jag spelade fotboll, ber till gudarna att det går att sminka över haha! Hur som så är kamerorna laddade och jag är väl så redo jag kan bli för detta. Eller nej, stryk det sista. är möjligen fett instabil inför detta. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0