stuck it out this far together, put our dreams through the shredder; let’s toast cause things got better.

 
Studenten är tagen och jag har nu lämnat min klass, min skola och alla fina lärare för att stå på egna ben. Inga mer prov, uppsatser eller tal. Aldrig mer behöver jag ställa alarmet för att ta mig upp till skolan. Att detta nu är sant har jag inte ens fattat än, kommer känna otroligt konstigt att inte komma tillbaka till Grillska i höst. Studenten var iallfall hur perfekt den nu kunde bli. Vi började med champagne frukost nere vid ån för att sedan mingla på östgöta nation. Jag plåtade massor av bilder och Himmerlöv höll ett så fint tal till våran klass och sjönge en låt han skrivit och sjungit på sin egen student. Vi skrev och klottrade i varandras mössor och skrattade massor. Sen var det mat, tal och stipendie utdelning, våran mentor sjöng highway to hell och hela salen hurrade och skrek. Sedan fick vi betygen och fick springa ut för att skrika och hoppa. Träffade på familjen någon sekund och sedan efter massor av hejdå kramar från favorit lärarna klättrade vi upp för en stege till vårat flak. Litteraly klättrade, tror alla tjejerna visade trosorna för alla åskådare, själv slängde jag mig nästan över räcket till flaket från stegen, det får bära eller brista liksom! Sedan hoppade vi, sjöng vi, dansade vi och fuckade ur på flaket. Sara råkar kasta sina såpbubblor på en buss när hon skulle kasta över den till ett annat flak och Sebastian twerkade och spräckte sina byxor. Sedan följdes massor av hejdå och jag begav mig hem till en jätte fin studentmottagning! Släkt och vänner var där och vi åt god mat och hade det allmänt trevlig. Fick även super fina presenter av alla och är så himla glad! Kvällen fortsatte sedan hemma hos mig med en liten studentfest som slutade med att jag aldrig fick sova - men kul som satan var det. Även om jag var helt slut och ville sova redan efter flaket haha! 
 
Vill bara säga att det här var en underbar dag spenderad med alla underbara människor i mitt liv. Min familj är så himla bra och hade verkligen fixat, pyntas och ordnat allt helt perfekt och jag är så himla lyckligt lottad att ha en så fin familj. Mina vänner är underbara och även om jag känner för att lägga mig ner på golvet att sova för att jag är så galet trött så kan dom ändå få mig att skratta tills magen gör ont. Min klass har förgyllt mina dagar i tre år nu och det är sällan jag haft en tråkig tid väl i skolan. Vore det inte för tidiga mornar och jobbiga bussar skulle jag kunna gå i skolan livet ut ifall jag hade dessa människor omkring mig. Så galet fina personer med samma sjuka humor som jag och som verkligen vet hur man har kul. När jag började gymnasiet tänkte jag att "gud vad kul det ska bli att träffa nya människor" och hur galet rätt blev det inte? Hur många kan säga att det verkligen total diggar alla i sin klass? Vill verkligen påpeka att alla, verkligen alla, i min klass är några av de härligaste människorna jag mött och även fast vi alla är rätt så olika så har vi fått det att funka iallafall. Kommer sakna att träffa de här underbara människorna varje dag för de har blivit en sådan stor del av mitt liv. Som tur är så är jag en jävel på att hålla kontakten, så jag är inte oroligt. Vi kommer lösa det ändå. För att avsluta; vill tacka min klass för tre fantastika år, Björn, Alexander, Kristoffer & Linus för att vara de bästa och skönaste lärarna på skolan och min fina familj för att de alltid är där. Min student var alltså perfekt, precis som mitt skolval visade sig vara.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Alltså åh så kul!!!
Grattis till studenten finis ♥

Svar: TAAAAAACK <3<3
Josäfin Andersson

2014-06-12 @ 18:17:59
URL: http://overklighet.blogspot.com
Postat av: alva

Grattis till en awesome student då!! Nästa år är det min tur, hoppas verkligen att den oxå är bra :)

Svar: TAAACK :DDD
Josäfin Andersson

2014-06-13 @ 13:39:07
URL: http://alvapalvaz.blogg.se/
Postat av: Fanny bergquist.

hahah gråter skitmycket pga detta och lyssnar på here's to us samtididigt, det är ändå inte jag som tagit studenten, men FY va jag kommer sakna er!<3

Svar: ÅHH vi kommer tillbaka på eran skiva och student nästa år fan!!
Josäfin Andersson

2014-06-13 @ 15:02:31
URL: http://ffannybergquist.blogg.se
Postat av: my

GRATTIS TUSEN GÅNGER OM :DDDDD

Svar: ÅHH TAAAACK
Josäfin Andersson

2014-06-15 @ 23:30:58
URL: http://monkiapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0