you never did know how to whisper.

 
Har varit på två konfiramtioner idag, först var hela familjen bortbjuden till en och efter den droppade jag in på Alex konfirmations-fika och åt supergoda tårtor; var lagom mätt efter. På första blev vi bjudna på hemmagjorda smörgåstårtor som var galet goda + fika så jag rullade nästan hem. Knäppte lite bilder på Alex & hennes familj också, hon var så himla fin! Kolla håret som hennes kusin fixat liksom?? Galet! Sedan blev det en super mysig uteritt med Fanny och (hakorna i golvet) Amigo skötte sig super under hela uteritten utan några dap-ryck! Han var dock galet trött av värmen men var glad att få komma ut och skrittade glatt på när han fick gå först haha! Annars bara studsar han för allt när han går först och släpar benen i varenda sten och stock om han får gå sist. Nu var jag faktiskt taggad att gå på min kompis studentskiva men alla andra vänner pluggar typ, så stannar hemma istället. Känns lite lame att tagga / föra själv, ta bussen in själv och sen gå till donken / bussen 12 själv även om det varit kul att träffa och hänga med Agnes där. Aja, blir att fortsätta med min marvel-maraton som jag råkat sätta mig i (alltså detta hände jätte ofta, börjar se en film och sen fortsätter jag tills jag liksom måste se alla, tvångstankar någon??).
 
Orphan Black ska ses också, sedan ska jag faktiskt ha sovmorgon imorgon (buffertfag = ledig). "Men vadå, du hade ju sovmorgon idag??". Ja det gick ju bra, fick ett samtal från pappa (mina parentos är i espania & ska komma hem idag) som säger att han glömt bilnyckeln i lägenheten. Så eftersom de hade bilen på parkeringen där var det bara för mig att ställa om larmet och sedan åka iväg till flygplatsen för att lämna över den extra-bilnyckeln. Jajamän, så gick det med den sovmorgonen. Kom igen liksom, min enda riktiga lediga dag på 2 veckor och jag måste till flygplatsen för att lämna en bilnyckel?? Hur kan detta hända mig haha. Tur som sate att jag var ledig imorgon liksom.  

Kommentarer
Postat av: Andréa

Riktigt fina bilder!

Svar: TACK :D
Josäfin Andersson

2014-06-01 @ 21:47:37
URL: http://andreab.blogg.se
Postat av: my

Jäklar vad snyggt hår :o :D
Haha det ska alltid vara något som ska hända när man har sovmorgon xD

Svar: Haha ja men precis, lyckats tajma in min enda sovmorgon.. haha tacakr :D
Josäfin Andersson

2014-06-01 @ 22:11:01
URL: http://monkiapa.blogg.se/
Postat av: Johanna

Sjukt fina bilder!
Och hennes hår <333

sv: Ja, ska börja gymnasiet igen haha! Men får gå om, så börjar på estetisk musik igen :)

Svar: Åh tack :D
Josäfin Andersson

2014-06-01 @ 22:51:06
URL: http://overklighet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0