am I still breathing? then nothing is as bad as it seems

 
Ja alltså det var en mössa till outfiten också, men vi skippade den efter att han skakat av den ca femtio gånger haha. Men han tyckte att det var roligt att få komma ut och galoppera lite. Inget dampande idag dock, vilket både är skönt och lite synd att han inte fick ur sig det nu när vi ändå bara galopperade fram och tillbaka på en fin raksträcka utan sten eller gropar. Eftersom att vi bara red strax utanför stallet så ville jag inte rida fram och tillbaka där i en evighet (lite enformigt) så vi tog och red en liten stund på banan också. Dock ville han inte ta skänken alls utan slog verkligen av, vilket jag blir lite irriterad på. Vill ju använda så lite skänklar som möjligt vilket brukar funka så bra. Dessutom för att jag vill kunna köra på den här "men om du lyssnar på mig så kan jag lyssna på dig också" vilket inte riktigt går då. Men efter ett tag funkade det och sista galoppen var jätte fin. Så himla skönt väder, blev svettig bara av att ha västen på mig! Våren, du är välkommen! - Ikväll blire mello-mys with ma gurls. Massor av godis och massor av mello-twittrande @jossanamigo.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Åh vad fina ni är med blått!:D
Gillar bara inte när man lindar så långt ner! Ser så skumt ut!x)

Svar: Haha är så dålig på att linda att jag blir glad bara de inte sitter som en boll i mitten haha!
Josäfin Andersson

2014-03-08 @ 18:12:37
URL: http://yohseefeen.blogspot.de/
Postat av: Josefine

Gaaah vad snyggt med blååått!! :D

Svar: Visst? Älskar den här blåa färgen!
Josäfin Andersson

2014-03-08 @ 22:20:42
URL: http://stylebyjosses.blogg.se
Postat av: Josefine (skämt å sido ^)

Vilka olika huvudlag skiftar du mellan? Hack/bettlöst/halsring? Hade varit intressant att läsa lite om, tycker du är väldigt duktig som vågar kommunicera från ryggen utan bett-finns det någon speciell anledning eller är det självklart att du gör det just för att du kan? :)

Svar: Skrev ett inlägg som svar men bilder och grejer som du kan kolla in :D
Josäfin Andersson

2014-03-10 @ 21:05:01
URL: http://emmategler.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0