i can't make your decisions for you, i can only be a guide.

 
 
Två bilder från i söndags. Idag har verkligen varit en dålig dag. Började få ont i halsen igår och kunde knappt prata imorse, kände mig dock pigg i övrigt.
Slutade med extrem huvudvärk, ont i kroppen och feber (plus att mina äggstockar bestämde sig för att försöka döda mig) (y'all girls know what I'm talking
about). Kom hem, däckade i min säg som var varm och skön och har sedan legat och sett på alla mina serier. Hoppas verkligen att jag inte dragit på mig en
mega-förkylning som håller i sig hela helgen, ain't nobody got time for dat. Mamma red ut med Amigo idag och han hade faktiskt skött sig! Omg, där ser man.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0