I swear my hopes are selfless in this, I only want you to feel whole.

 
Sååå dessa bilder representerar denna dag. Minus att jag nu filmat ca 70% av min kortfilm vilket nästan gav mig en ny hjärnskada när vi upptäckte Fannys otalang i att kasta pennor på folk och Sebastians oförmåga att resa sig dramatiskt från en stol haha. Utöver det gick filmningen dock bra och jag tror att det kommer bli super! Men tillbaka till min dag i bilder: Har varit i stallet och tagit in hästar, det var fint väder (värt att nänma). Sen mötte jag en älg påväg hem från stallet. Denna gång stod den dock inte mitt på vägen och chillade medan jag satt i bilen och undrade om jag borde lägga i backen ifall att den skulle få för sig att anfalla bilen. Och sist men inte minst (eller nått sådant där) så är det fettisdagen och pappa brought semlor to tha house. Score! Funderar nu på att äta glass, se på teen wolf & gråta (jag menar resten av familjen är iväg på innebandy, borde kanske passa på nu hehe) (or more lika buhääääää)

Kommentarer
Postat av: Alice

Semlor är sååå gott och veckans Teen Wolf... IT'S SO FREAKING AWESOME!

2014-03-04 @ 20:22:33
URL: http://skimmelfuxenalice.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0