imagine living like a king someday.

först hängde vi hemma hos loviisa och myste snackade skvallrade och åt chips
 
sen skulle vi dra till bussen, jag blev upprörd för att ingen ville ta en selfie med mig. loviisa & caspian fick offra sig
 
 hiss-selfie + buss-selfie. jag och martin är jätteglada, caspian.. sover??? haha och loviisa är jävligt trött på dessa selfies
 
look at these sexy ladies
 
 okej det blev en till selfie. ser något besatt ut, exorcism någon??
 
 kvällen röjde på och sen avslutade vi på max med lyxshakes!! heaven.
 
Och det var min fredagkväll. Och min blogg har varit ganska död. Var så trött när jag kom hem igår att jag somnade direkt (tror fan jag somnade på bussen också?? typ har aldrig hänt någonsin) och idag har jag försökt ta en sovmorgon men har blivit nedtrampad av rädda hundar (det blåser ute, svinläskigt). Fick sen rycka in och jobba lite hos mamma och nu sitter jag här. Ska väl upp till stallet också men är så otaggad eftersom att min hosta (som jag haft i mer än en vecka) (och som jag äntligen trodde var borta) verkar ha kommit tillbaka. Hostar nästintill blod snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0