my heart is starting to accept that I am giving up

 
Två bilder från idag när mamma var snäll nog att följa med och fota lite nya bilder! Råkade ju vakna kvart i ett hehe, lite sådär lagom slut efter Avicii igår. Men jäklarns vad bra det var, och vi hade riktigt bra platser. Dock blev det väldigt varm och fötterna värkte sönder, kände mig helt svimfärdig sista halvtimmen av konserten. Sen var det kaos att komma ut och till garderoberna och ännu mer kaos vid tunnelbanorna. Människorna var som om de vore rabies smittade och mosade allt och alla i sin väg för att försöka komma på redan fulla vagnar, herregud! Var så galet trött och irriterad att jag senare funderade på att begå ett mord när någon trängde sig före mig i donken kön när jag ville ha vatten. Här har jag stått och köat för VATTEN liksom?? Men nej, träng dig du och beställ hela mc'donalds meny och vänligen förlåt för att jag försökte få ett glas vatten innan jag skulle springa till mitt tåg när du väntade på din beställning :)) - Okej, enough hate, haha men det gick bra att rida idag, han galopperade jätte fint! Lite små dryg och stannade lite ibland men det gick. Har blivit så himla kass på att rida barbacka bara haha! Nu ska jag gå och sova (hallelujah) och invänta nästa vecka.

Kommentarer
Postat av: Elin

Fina bilder!!

Svar: Tack :D
Josäfin Andersson

2014-03-03 @ 22:37:20
URL: http://www.equestriane.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0