"nope." - me after watching TW 3x24 SPOILERS

 
okej kind of höll på att börja gråta i första scenen med isaac och chris BÅDAR GOTT JA MEN VAFAN NU KÖR VI: allt händer så motherfucking fort, mitt hjärta gråter, allison BAM was the hero all along, Derek ba ger värsta inspirerande talet och aiden och ethan ba följer med honom och slåss för he might be a beta but he can still fight like an alpha (för vi vet alla att han vinner strider jätteofta tehe) och sen ba AHHHHHHHHHHHHHH mama mc'call och sheriff och VAD HÄNDER och stiles nästan dör GAAAAAH NO MY PRECIOUS BABY!!!! Sen ba tror man att allt är bra och AIDAN DÖR NEEEEEEEEEJ alla gråter. Sen är allt bra igen och stiles lever lydia lever scott lever isaac lever osv men dethan breaks up och WTF DANNY KNOWS NO. Sen blir allt dåligt igen för SUPRISE SUPRISE fucking kate argent is back as the big bad 4 season 4. OCH DÄR ÄR EN SNABB EMOTIONAL RECAP PÅ 3x24. Min själ klarar inte mer. Sen gick jag in på tumblr och läste en artikel som säger att ISAAC troligen inte kommer vara med i säsong 4???!!!! NO MY PRECIOUS BABY!!!! Daniel vill också ha öppet för nya jobb men ville inte att isaac skulle dö i serien för att han ville ha möjligheten att komma tillbaka. PRAISE THE LORD PLEASE BRING ISAAC BACK WE CAN'T LOSE HIM TO THIS IS TO MUCH 4 MY FANGIRL HEART. vill bara att colton ska komma tillbaka, daniel stanna, crystal återuppstå, carver bröderna kommer tillbaka de med och sen kan serien fortsätta och alla är glada och spelar lacrosse tillsmans <3<3<3 well, this season broke me. längtar redan till 23 juni.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Längtar också alltså!
Taskigt att man ska behöva vänta så länge haha :'( <3

Svar: JAA SÅ GALET :(
Josäfin Andersson

2014-03-25 @ 22:43:47
URL: http://overklighet.blogspot.com
Postat av: Klara

Åh gud ja, detta finalavsnittet skadade mitt hjärta. Jag känner verkligen att "nope" vad ska de göra nu? JAG VILL INTE ATT SERIEN SKA VARA UTAN TVILLINGARNA, ALISON & ISAAC. TOO MANY FUCKING LOSSES, COME ON!!! Känns typ som om min familj nyss gick sönder och jag vill bara klistra ihop dem igen men alla delarna bara är borta och ARGH. Det kommer ta tid att börja må bättre efter detta avsnittet <3

Svar: JAAA PRECIS, my family is dying!! :(
Josäfin Andersson

2014-03-25 @ 23:16:08
URL: http://foxmetal.blogg.se
Postat av: Johanna

Åh jag håller heeelt med!!!!!!!!!!!!!!!

Svar: GALET
Josäfin Andersson

2014-03-26 @ 11:00:45
URL: http://thirteenitis.blogg.se
Postat av: Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥

HAHAHHAHA vilket fint inlägg <3

Svar: HAHA ALL MY FEELS IN ONE POST
Josäfin Andersson

2014-03-26 @ 14:59:55
URL: http://neapocalypse.blogg.se/
Postat av: Alice

FÖR MYCKET KÄNSLOR!!! HUR SKA JAG KLARA MIG TILLS 23 JUNI?

Svar: KOMMER. AVLIDA.
Josäfin Andersson

2014-03-26 @ 17:51:30
URL: http://skimmelfuxenalice.horseworld.se
Postat av: amanda

AMEN TO THAT. AMEN.

Svar: ALL MY BABYS ARE LEAVING D:
Josäfin Andersson

2014-03-26 @ 19:39:49
URL: http://amandahed.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0