nu är projektet släppt - LookalTV.se

 
Vill nu be er alla läsare om en jätte-tjänst! Nu är projektet jag jobbat med ett tag släppt och det är så att jag och min klasskompis Emma kommer jobba med en nyskapad webb-tv den här våren som kommer handla om uppsala på seriös och oseriös nivå där jag står bakom kameran och Emma framför. Jag och Emma har massor av helgalna och galet roliga idéer som vi ska fixa med, det kommer vara gymtips, matlagning, galna makeover och tävlingar ni tittare får anmäla er till! Lovar att det kommer vara roligt att se även fast ni kanske inte bor i uppsala, så snälla gå in och gilla våran sida HÄÄR! Där kan ni även se en promo för programmet och ni är guldvärda om ni vill dela sidan eller promon! Hoppas ni kommer gilla serien och följa den sen, jag tror det här kommer bli svinkul!

Kommentarer
Postat av: Matilda - tonårsliv i rullstol

Men va kul!

Svar: Kommer bli så awsome! :D
Josäfin Andersson

2014-03-23 @ 19:48:05
URL: http://skogsrusset.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0