see, you're just wasted and thinking 'bout the past again

fler bilder från idag, 
 
Så. Idag har varit en bra dag! Vädret har varit fint, jag hade en timmes sovmorgon eftersom att vi hade universitetsdag (vilket sög, alla förelädarna lät som om de inte kunde bli mer uttråkade) och vi slutade sedan strax innan tolv. Blev då upplockad av mamma och så tog vi och åt sushi innan jag åkte hem! Sedan blev det ett bra pass på ponnyn (som gick i slowmotion innan jag lät honom hoppa lite, då blev det fart!) och efter det har jag sett på serier och även vår-fräschat upp bloggen lite. Tog bort jul-delarna på headern och bytte ut lite bilder + gjorde en ny footer -check it out! Nu avslutar jag den med senaste avsnittet av teen wolf, prepare for tears! and no sleep - skojar inte! Kunde inte sova efter gårdagens shameless avsnitt, så bra och allt jag någonsin velat ha i ett avsnitt (aka micky x ian making out scene) och jag kände för att springa ett maraton. So many feels (so much of a nerd). Antar att jag inte kommer få sova mycket inatt heller, nu kör vi!!

Kommentarer
Postat av: Ebba

Hej! Har en liten fråga:
Vilken låt är titeln på detta inlägget från?
Känner igen den så väl, men kommer verkligen inte ihåg vad den heter! D:
Tacksam för svar! :D <3

Svar: PIERCE THE VEIL LYRICS- "Hold On Till May" :D
Josäfin Andersson

2014-03-11 @ 21:14:29
URL: http://mybieberlovestorys.blogg.se
Postat av: Sofia Krantz

ÅÅHH! Pierce the veil. Vet inte varför jag vart så glad när jag såg rubriken men jaja. ;)

Och så himla fina bilder. Ni är så himla fina ihop.

Svar: Så himla bra!! :D- aw tack!
Josäfin Andersson

2014-03-12 @ 16:34:01
URL: http://sofiakrantz.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0