teen wolf 3x21

 
Okej 3 avsnitt 2 go och jag är så nördigt jäkla excited!! Nu när vi haft detta "förklarings-avsnitt" där vi fick svar på massor av frågor och skit känner jag bar: KÖR FÖR FAN (BUT DON'T KILL MY BABYS PLEASE) Så taggad inför nästa avsnitt, menar sådanna här avsnitt som denn är ju faktiskt mest build up inför nästa?? TAGGA. och om ni undrar varför jag är så glad och positiv och inte gråter så är det för att detta är det enda avsnittet i denna säsong som jag inte freakat ut över eller bölat till - vilket ger mig hopp för framtiden och att jag kanske kan göra något med mitt liv! (eller så såparar jag mina tårar till nästa avsnitt då ndet kanske möjligen behövs dubbelt) (aka prepering 4 mentalbrakdown in 2 episodes)

Kommentarer
Postat av: Elin

Alltså jag dör Derek var lagom snygg in this episode c: han är alltid snygg men alltså gahhh. Och jag har läst en del stuff på tumblr så jag tror jag vet vem som dör OMG

Svar: Haha sant sant :D (NEJ INGEN SKA DÖ, JAG FÖRBJUDER DET!!)
Josäfin Andersson

2014-03-05 @ 09:12:15
URL: http://ringqvistelin.blogg.se
Postat av: Elin

Har börjat följa serien nu och är lagom beroende efter 8 avsnitt :D

Svar: YEEEY!
Josäfin Andersson

2014-03-05 @ 12:23:13
Postat av: Alexandra

Översta bilden, den scenen var så creepy! :o

Svar: ÅHH JAAAA :oo
Josäfin Andersson

2014-03-05 @ 12:49:00
URL: http://alexisen.blogg.se
Postat av: Alex

Usch, den där scenen när han satt på sängen och vinkade till kameran var så himla obehaglig!

Svar: DÖR
Josäfin Andersson

2014-03-06 @ 21:39:38
URL: http://alexandraneu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0