and I can see that you're the first one in a long time that had some faith in me

gamla bilder från en annan uteritt med andrea & eddie.
 
Har jobbat hela dagen idag minus en lucka för en uteritt med Andrea & Eddie. Först sålde jag färg och nu redigerar jag klipp i full fart, troligen är det dax för lookalTV att sändas nu! Så hoppas på att allt blir bra nu, har suttit i några timmar och redigerat nu. I stallet däremot vet jag inte vad hästen har för knas i huvudet ibland, vi är verkligen på olika plan i kommunikationen nu när det handlar om allt utom ridning på banan eftersom att han uppskattar att inte ha något på huvudet. Däremot så fattar han ju inte att om han sköter sig ute så slipper han hacket, exempelvis idag så kände han för att jaga en bil när vi red längs vägen. Ja ni hörde rätt, ponnyfan tokdrar EFTER en bil rakt ut på asfalten när jag sitter där med långa tyglar. Stackars eddie blev skiträdd och jag blev galet arg, fatta vad livsfarligt det där hade varit om det kommit en annan bil efter!? Blir helt galen på honom ibland, idag hoppade han in i eddie flera gånger och ryggen fick ta smällarna när han från ingenstans bestämmer sig för att flyga i luften. Aja, han är ju som han är; helt knasig i huvudet. Tur att han är söt. Jag & Andrea spelade in en liten sketch också som kommer upp imorgon, hoppas ni kommer uppskatta den! Nu ska jag tillbaka i redigerings mood och fixa klart det sista. Blir sängen direkt när jag är klar sen, upp och jobba imorgon också! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0