so I'll try to save some face, and take my space till the times right; cause we'll need it.

 
Två obligatoriska bio-bilder! X-men; Days of future past hade ju premiär idag och jag kände att jag behövde gå. Sebastian var snäll och hängde med så jag slapp gå själv som en tönt iallafall haha. Jag tyckte filmen (som väntat) var jätte bra, älskar ju de här filmerna och den här var inget undantag hehe. Dock så hittade Sebastian värsta failet som han berättade för mig, är ca allt jag tänkte på om filmen nu. Damn it haha! Blir att sova nu iallafall, ska upp och jobba imorgon. Sedan blir det ett stopp hos hästen, balfotografering och taco-night hos Ronja. Taggad till hundra!! -på allt utom att gå upp tidigt haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0