don't point your finger baby, this isn't the best time for you to test me.

x-antal björnligan bilder då 90% av oss gick som björnligan haha. vilken bild älskar ni mest av de ovan???
fångade en sådan där äcklig-par-bild på fredrik & johanna. ew, love.
pigga och krya efter ca två timmar av parksittande i en orkan.
 
Lite kassa men ack så härliga bilder från igår. Ca 100 bjrönligan medlemmar intog flustret. 100 frusna medlemmar kan jag också intyga, satfläsk vad kallt det helt plötligt blivit! Inte för att man ska klaga nu, jag menar jag har nog klagat över värmen sen den kom eftersom att jag varit så varm att jag endast kunna haft klänningar på mig. Nu är det kallt igen och jag kan med glädje hoppa i jeans och mina oversize tjocktröjor från killavdelningen igen utan att löka sönder helt. Annars har jag jobbat idag och imorgon är vi lediga, har allvarligt cravings efter en riktig sovmorgon eftersom att jag jobbade hela helgen och ska jobba nu torsdag till lördag. Cash is king liksom, tyvärr får annat roligt offras på köpet. Nu sitter jag med dilemmat om vad jag ska se på ikväll, de senaste avsnitten av shameless (igen, åter igen), x-men first class eller något annat spännande. Tänker fira detta mini-lov med glass, har typ feber också så då är det ju extra mycket okej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0