eat sleep rave repeat

 
Nej men hej!! Jag har precis haft mitt muntliga nationella tal och är ytterst utvilad faktiskt. Var ju så att jag och Frida lovade Erika att gå på hennes skiva så vi (läs jag) packade ner en extra tröja och lite smått och gott och så drog vi iväg till stockholm för rave, bodypaint, glowsticks och urfuckade kläder! Hade galet roligt och hängde för dem mesta med personerna på bilden över. Fick dessutom sova hos Erika sen med flera andra och för det är jag ytterst tacksam eftersom att vi annars planerat att ta oss till centralen och sova på 1. mc'donalds eller 2. en parkbänk för att invänta morgontåget. Lovade dem att om de någogn gång blev fast i uppsala eller enköping att de skulle få sova hos mig, a lannister always pays his debts liksom. Har sovit tre timmar men har lyckats ta mig till skolan, yey för mig! 

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh vad häftigt! Ser bara Teen Wolf framför mig haha!

Svar: HAHA MEN TYP JAG MED
Josäfin Andersson

2014-05-15 @ 18:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0