one day you'll wake up, and realize what's passed you by

drog in med bilen till uppsala för att möta upp folk för bio (thea fripassagerade in till staden haha)
 5 minuter in i salongen börjar alex skrika på marcus för att marcus tog av sig skorna, kaos redan här
 tor fick inte plats i gruppbilden och fick en egen bild. här är han taggad inför filmen, efter filmen var han mycket upprörd, har tyvärr ingen efterbild.
 
Vi var då och såg Godzilla filmen och vill ni inte ha spoilers så sluta läsa här haha! Hur som så var jag väldigt taggad och den började väldigt bra. vad som drar ner mitt betyg är slutet, hade förväntat mig grymmaste fight-scenen där typ Godzilla överlägset krossar allt motstånd eller något. Dessutom var faktiskt Godzilla fet, vilket vi komiskt nog hade skojat om innan. "Hur kan folk tycka det? Känns konstigt att klaga på" - men väl inne i bion och när man fick se Godzilla blev det lite 'oj, han var faktiskt fet'. De andra monstrena såg också mer ut att höra hemma i en ailien eller robot film. Dock så var allt väldigt snyggt och välgjort! Dessutom diggade jag storyn bakom Godzilla och varför han fanns osv osv. Hur som helst så ska jag verkligen lägga mig och sova nu. Har haft en riktigt dålig allergi-kväll och nu är till och med halsen helt igentäppt. Blir galen, pollen är fan satan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0