PUTIN YOU CAN'T SIT WITH US

 
Kände för att vara estetisk idag och klippte ihop ett collage från igår, så himla rolig skiva! Har nog aldrig sett så många regnbågar eller killar i klänningar i hela mitt liv. Det var så himla många som hade episka utklädnader, exempelvis han som var utklädd till Conchita Wurst som ni kan se ovan!! Hur episk är inte den?? Eller gänget på bilden bredvid den förstorade putin-bilden som hon i mitten ritat på killens linne! Hur snyggt?? Kände att jag behövde fota massor av kostymer för att visa haha, ännu ett exempel är hon med flowercrown och episk ansiktmålning. Träffade ju på Amanda som ni kan se ovan i grön bandana också, så länge sen jag såg henne ju! Sedan körde ju Michelle också eftersom att deras skiva är idag så vi drog en sväng förbi donken på vägen hem, pricken över i:et liksom! Hade iallafall en super rolig kväll, dansade tills min peruk nästan svettades av, hejjade på massor av vänner jag hittade, letade efter Agnes (agnes var dock inte där haha), skrattade till episka kostymer och chillade på dansgolvet medan två killar grovhånglade bredvid mig. Episkt. Dagens fråga är hur många som kom till skolan med regnbågens färger på naglarna!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Erik gjorde sig såååå bra som Conchita!!!!! Älskar det! Och alla andra utklädnader! Jag är väl en av dem som har regnbågsfärgade naglar idag på alla 20 naglar ;)

Superkul att träffas i vimlet! Kan du skicka över bilden på mig och Bella? Vi kom på att vi inte har en enda bild på oss från igår...

2014-05-22 @ 14:39:52
URL: http://amandatillenius.blogg.se
Postat av: Johanna

hahah bästa ju!! <3

Svar: Haha eller hur???!
Josäfin Andersson

2014-05-22 @ 15:07:02
URL: http://overklighet.blogspot.com
Postat av: Boel

Skivan var sååå lyckad, skit kul att se er där :D Jag lånade min kompis pridebrush att ha på armarna, det sitter kvar efter en dusch och två dagar haha! Men det gör inget, det kan sitta kvar ett tag till ^^

Svar: Ja kul att se dig också! Himla rolig skiva! :D
Josäfin Andersson

2014-05-23 @ 08:00:12
URL: http://bowelz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0