remember way back when? they said this life was a dream.

 
Är fortfarande sjuk men idag har jag iallafall pallrat mig ur sängen och kroppen värker inte lika mycket iallafall. Vart fan kom den där mega-förkylningen från liksom? Har iallafall redigerat klart fler bilder från plåtningen i söndags och lämnat in arbetet; klappat och klart. Har ett projekt kvar i foton nu sen är även den kursen klar, så skönt! Har totalt 2 uppgifter kvar innan gymnasiet är klart, HUR GALET? HUR SKÖNT? Så taggad på att lämna skolan bakom mig men så otaggad på att inte få träffa mina nötter till klasskompisar varje dag. Hur som så har mamma fått tagit hand om Amigo igår och idag, hade tänkt hoppa med Andrea ikväll egentligen men hon blev inkallad till ett jobb-möte så det var ju tur i oturen eftersom att jag fortfarande är helt seg. Blir kanske till helgen istället, vi får se.

Kommentarer
Postat av: MADDISENJ.SE

Åh tack så mycket fina du <3 Krya på dig!!

2014-05-20 @ 18:07:05
URL: http://maddisenj.se
Postat av: Jennifer

Feel ya angående mega förskylning ifrån helvetet som kom över en natt (Y) (min började dock tillsammans med influensa..)

2014-05-20 @ 21:57:45
URL: http://jenngoesbananas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0