this is our point where we return. this is where I came from.

 
Okej, försökte ta en fancy frukostbild. Det såg inte så fancy ut. Så la på en space texture. Still not fancy. Hur som, så blev det vofflor + awkward & faking it. Perfekt start på dagen, vaknade upp helt feberfri också, hallelujah. Har dessutom sovmorgon och börjar halv ett vilket inte gör saken värre. Ikväll är det skiva igen som jag tror blir av iallafall nu när jag är nästintill frisk. Temat är ju "Putin you can't sit with us" så jag känner att jag inte vill missa denna iallafall! Särskilt inte nu när jag har biljett och allt. Den som lever får se, nu blir det att pallra sig iväg till skolan!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Wohoooo ses vi ikväll då? Vi har vår avslutningsmiddag innan och går sen på kattes släpp ;) taggad!!!!

2014-05-21 @ 12:21:51
URL: http://amandatillenius.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0