i'd rather have fun being young and being dumb than be saved a spot in heaven

 
Okej så jag, Ronja & Loviisa kan ha yolo:at och bokat en resa till london?? Vi ska alltså dit om mindre än tre veckor?? Spendera tre dagar med julklapps-shopping, vanlig shopping, starbucks och bara vara i london!! Primark, Forever 21, Victorias Secret, Top Shop... Here we go!! ALLTSÅ ÄR SÅ TAGGAD KISSAR TYP PÅ MIG. Fick sälja min själ och lova att följa med Ronja in på alla boots butiker utan att klaga men det gör mig inget nu!! SO PUMPED, 16-18 åker vi. Alltså kommer gå lös på primark och forever 21!! Bara att hålla i pengarna så jag kan shoppa loss ordentligt, både julklappar och till mig själv hehe. Tidig julklapp till migsjälv, jo jag tackar! TAGGAA

Kommentarer
Postat av: Ida - foto & häst

NEJEJENEJEJEJEJEJE VA FUSKIT!!!!! hoppar i resväskan ok?????
åh är så avundsjuk nu, ha de toppen :')))))))))))))

2014-11-28 @ 23:48:25
URL: http://prinsesc.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Men vadå creeeeep!?haha

Bokade en resa dit (ensam) förra veckan så är också där den 15:e-18:e dec 8)

2014-11-29 @ 02:37:31
URL: http://jenngoesbananas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0