top 20

 
1. Shameless US
2. Teen Wolf
3. Supernatural
4. Orphan Black 
5. In The Flesh
6. Please like me
7. Buffy the Vampire Slayer
8. American Horror Story
9. Gossip Girl
10. Orange Is The New Black
11. The Carrie Diaries
12. Game of Thrones
13. True Blood
14. Glee (första säsongerna)
15. Vampire Diaries (iaf de första säsongerna) 
16. Awkward
17. Faking it
18. Arrow 
19. Political Animals
20. Queer as Folk
 
Okej, det här kanske skulle vara en top 10 från början men fick lite ångest när så många av mina "must watch" serier inte fick plats. Ohana betyder familj och familj betyder att ingen lämnas utanför liksom. Även fast jag misstänker att det snart kommer bli krig i listan iallafall för att how to get away with murder och the 100 ska få plats. Samtliga finns säkert att läsa om i min tv-serie kategori ifall ni söker tips på vad ni ska se här näst. Hoppas att ni prickar av alla 20 på listan, hur många kan ni pricka av redan nu? Vilka är era "must watch" serier??

Kommentarer
Postat av: Gabbi

Mina topp 5 är helt klar The vampire diaries, teen wolf, the walking dead, supernatural och glee (men supernatural är nog endå bäst) men sen kollar jag osså the originals, arrow, the Carrie diaries, awkward och sherlock fast the 100 är ganska kass tycker jag haha men ja. Kollat klart Lost och skins och skins är ju min babe och lost med för den delen men ja typ så haha vill kolla American horror story gärna är den bra?? Och juste kollar osså adventure time när jag har tid för de är fab

Svar: American horror story är awsome!! SE DEN!! :D
Josäfin Andersson

2014-11-18 @ 11:35:20
URL: http://leggohouse.blogg.se
Postat av: Alice

Har sett Teen Wolf, Orphan Black, Gossip Girl, Orange is the new black, Game of thrones, Glee, The Vampire Diaries, Awkward och Faking it av de som är med på din lista. Alla de är favoriter! :D

Svar: JA Så himla bra! Se resten också, u will not regret it haha ;)
Josäfin Andersson

2014-11-19 @ 20:34:19
URL: http://skimmelfuxenalice.horseworld.se
Postat av: Amanda

Haha jäklar vad många! Mina absoluta favoriter är Vampire diaries, PLL, Gossip girl, Modern family, Faking it och Life unexpected :D

Svar: Haha värsta är att det inte ens är hälften av alla... älskar modern family också!!
Josäfin Andersson

2014-11-20 @ 14:21:59
URL: http://teamluffarligan.blogg.se
Postat av: Klara

Har sett alla serierna på listan haha!

tror att du skulle gilla "secret life of a call girl" om du inte redan har sett den! :) Billie spelar huvudkaraktären och det gör hon grymt bra! Tycker även att du borde se Marvel's agents of S.H.I.E.L.D om du inte har det!

Svar: åh kanske kan vara något! Ser agents of shield men den är ok-bra så jag föredrar att bänk-titta den. La den på hyllan nu i mitten på säsong 2 men lär ta upp den nästa gång jag blir sjuk haha :D
Josäfin Andersson

2014-12-15 @ 02:10:43
URL: http://nattstad.se/klaraberglind
Postat av: Anonym

^Billie Piper då ;)

2014-12-15 @ 02:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0