are you happy with the world that you're living in? if not, you gotta change what you do.

 
I brist på bilder (eller eftersom att jag är lat och inte orkar redigera någon bild just nu) slänger jag upp en selfie ifrån fredag. Har precis tvättat håret och det vart jätte fluffigt. Ser nästan ut som om jag har normal hårväxt liksom. Alltså på bilden. Jag pratar inte om idag nu för mitt hår är definitivt inte nytvättat. Annars idag har jag jobbat. Är även typ sjuk, fortfarande halvförkyld och har dessutom fått ont i kroppen och får släng av illamående till och från samt ont i magen. Tror jag är döende. Hästen fick alltså vila och jag har sedan ätit kebabrulle samt sett senaste vampire diaries???!!!??! Sa att jag skulle sluta men Elin sa att hon grät till avsnittet så måste se ändå. Plus att jag inte har någon ny serie att följa 24/4. Funderar på att börja se the middle eller getting away with murder (någon som sett??). Men troligtvis så relapsar jag och ser om shameless, in the flesh eller så kommer jag se om please like me så att jag är dubbel ikapp på tisdag när nästa avsnitt släpps. Tips på bra serier annars då??? PLS SEND HELP.

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh the middle är underbar! Rekommenderar starkt!

2014-10-06 @ 08:44:09
URL: http://sarabjerk.blogg.se/
Postat av: Anonym

arrow :)

Svar: följt den sedan säsong 1! :D
Josäfin Andersson

2014-10-06 @ 11:15:42
Postat av: Hanna

Heartland är min absoluta favoritserie, har följt den sen start, love it! Säsong 8 har startat nu så det är awsome =)

Svar: Åh har tänkt börja se den ordentligt! Har sett första avsnitten och några senare avsnitt med en kompis! :D
Josäfin Andersson

2014-10-06 @ 12:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0