gissa vem som ramlade av i leran idag??

 
Gissa vem som ramlade av i leran idag?? HINT det kan ha varit jag. Alltså, hur lyckas man?! Jag och Fanny red ut och pratade i skogen. Sedan bestämmer sig Amigo för att gå in i ett träd, och jag som sitter och pratar och kanppt märker det blir as förvånad och drar upp benet för att inte bli klämd samtidigt som jag får alla grenar i ansiktet! Så jag typ ramlar bakåt och Amigo blir rädd och hoppar till, varpå jag landar på sidan av halsen med knävecket över halsen och försöker ta mig upp! Bara för det börjar han backa och jag smått hoppar efter, håller i tyglarna och ramlar!! Gör en helomvändning under halsen på ponnyn och landar pladask på rygg. I leran. Medan Fanny någon meter bort ligger på Alyssas hals i gapskratt. Är jag smidig eller är jag smidig?? Bara jag som lyckas med sånt här. Aja, mer tårta som jag måste bjuda på (Fanny säger att man måste bjuda på kladdkaka om man landar i leran dock). Lätt dagens garv, synd att ingen typ filmade detta akrobatiska verk?? 
 
(om någon frågar vad vi sa till Andrea så hade vi dock blivit attackerade av en
älg. hon kanske trodde vi skojade tills hon såg att jag var helt lerig haha döör!)

Kommentarer
Postat av: Andréa

HAHAHAHAH så roligt!!!
(Btw större anledning till varför du borde ha din "baka med jossan" kategori ;)))

Svar: hahah för att jag ramlar av så mycket?? ;)
Josäfin Andersson

2014-10-17 @ 21:06:59
URL: http://andreab.blogg.se
Postat av: Moa

söt blogg, titta in till min blogg vettja :)

Svar: Tackar :D
Josäfin Andersson

2014-10-17 @ 23:17:23
URL: http://fainleogban.blogg.se
Postat av: my

Hahahha jag ramlade av i leran två gånger med bara nån gångs mellanrum på ridskolan så ridläraren höll alltid på och skämtade om det där XD

Svar: HAHA så himla typiskt ju! och äckligt med lera inte att förglömma haha
Josäfin Andersson

2014-10-19 @ 13:13:15
URL: http://monkiapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0