i'll tell ye life's just a blink so don't think twice.

 
Var på bio med nötterna ovan igår. Oktober och halloween och allt så såg vi såklart premiären av Annabelle. Sök på youtube om ni inte vet vilken film jag snackar om eller vill se trailer, hehe. Hur som så var den som jag förväntat mig, minus slutet som faktiskt INTE spårade för en gångs skull. Bra film rent klipp och redigernings-mässigt (sånt som intresserar en media-nörd som mig alltså) och för det mesta höll den måttet. Klart värd att se, särskilt om du är en rädd jävel som personerna på raden bakom oss, som dessutom valde att sitta där istället för framför oss så att vi inte skulle kunna peta på dem och skrämma dem. Han randomen bredvid mig behöver korsfästas dock, varje gång han såg något från trailern kände han ett behov av att berätta det samt vad som hände och han pratade med sina vänner konstant om filmen osv. Varför lyckas man nästan alltid hamna bredvid sånna? Glömmer aldrig när jag Ronja & Frida var på the dark knight rises och killen bredvid oss andades som dart vader och killen framför oss hade med sig en bravo-juice som han behövde skaka varje gång innan han drack. Vilka är ni ens??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0