jobbet idag

 
* Idag hade vi bara en pall med varor, lycka!!
* Fick hälsa på typ världens gulligaste och fluffigaste hundvalp!! OMG
* En kund sa att han kunde måla över en viss färg med en annan färg, Mia sa att det inte var helt säkert men jag sa att man måste leva på gränsen ibland. Han tyckte att jag var rolig iallafall, yess bekräftelse!!! Någon mer än jag som tycker att jag är rolig liksom. Får se om han tycker jag är lika rolig om Mia hade rätt tho
* Fick hålla på med photoshop på arbetstid!! Vi fixade ihop en bild till en tapetkväll vi ska ha, jag ba YES ÄNTLIGEN NÅGOT JAG KAN
* Pratade med en tant som hade katter som rev sönder hennes tapeter i typ en halvtimme. så trevlig tant!!
* Träffade ett gammalt par som tyckte att midbec tapeter för 900kr/rullen var "som hittat" (ok???? fett dyrt ju men ok???)

Kommentarer
Postat av: Amanda Niclasson

Fin är du!

Svar: hihi taack :D
Josäfin Andersson

2014-10-08 @ 16:13:07
URL: http://femtiotrekvm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0