lose your heart but don't know when; and no one cares, there's no one there.

 
Blev longering för ponnyn efter jobbet idag, var faktiskt riktigt pepp på livet och hälsade alla trevlig helg och var onödigt mycket trevligare än vanligt. Grattis till alla som köpte färg eller tapeter av mig idag liksom! På jobbet alltså, inte i stallet. I stallet hotade jag med att sälja Amigo om han välte skottskärran när jag mockade och Fannys pojkvän som nyss kom in i stallet gav mig konstiga blickar. "Vad säger du, hotar du hästen??" medan Fanny sa "äh, den där hästen har växt upp under hot". Min stackars fläckiga ponny haha.
 
 
Men tillbaka till longeringen så jobbade vi på och hoppade ett litet hinder som ni ser på bilden. Han börjar bli för bra för små sockerbitar nu, måste höja kraven lite. Det blev lite markarbete med ett mindre skutt och mycket galopp alltså. Måste köpa nya hinderstöd snart, det går ju inte att höja mycket mer. Ja ursh, det är ju så jobbigt att vara så bra. 
 
 
Om någon undrade så drev jag ganska mycket ovan, hihi är så himla rolig ibland. Nej men longering med ett sockerbitshinder. Det gick som vanligt förutom att han var jätte fin och avslappnad i traven i början och sedan jätte slö i galoppen. Dock försvann den slöa galoppen så fort han fick trava och galoppera över sockerbiten, galet vad mycket galoppen ändrades bara pågrund av att han behövde ta ett litet skutt! Måste bli hoppning snart, förhoppningsvis imorgon efter jobbet.  

Kommentarer
Postat av: sonny

Läs min nya blogg grymma du
www.Sonnys.horseworld.se

2014-10-25 @ 18:44:20
URL: http://Sonnys.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0