low update pga kräftskiva

loviisa & jag hostar kräftskiva!! epic

Kommentarer
Postat av: Anna wall

Måste bara säga dethär. Du har gjort något omedvetet som förändrat mitt liv på många sätt.
Haha det är helt sjukt egentligen för jag kom på det idag.
För väldigt länge sedan (tror jag) så stod det också typ TEEN WOLF // DYLAN O'BRIEN osv längst ner i din blogg. Ja du förstår. Iallafall så hade jag sett första avsnittet på mtv. Men glömde att fortsätta kolla. Men när jag såg Dylan och teenwolf på den blogg så googlade jag upp det. Efterbliven som jag är hade jag inte sätt swefilmer innan. (Loser) iallafall hitta jag swefilmer och teenwolf samtidigt. Nu, 2/3 år senare (?) är jag helt galen i teen wolf och speciellt Dylan. Dylan har räddat mitt liv många gånger Asså. Helt sjukt att en skådespelare jag aldrig träffat kan göra så!!!
Dylan betyder allt för mig, jag stalkar sociala medier för att få se honom. Jag bryr mig inte om vad mina vänner tycker. (För dem tycker att jag borde släppa honom) men liksom jag älskar Dylan. Han är mitt allt. Haha så tack för att du har med Teenwolf i din design!😘❤️

Svar: Åh vad glad jag blir!! :DD TACKAR och yes, teen wolf är bäst! (och dylan) (duuh haha)
Josäfin Andersson

2014-10-19 @ 10:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0