the higher I get, the more I miss the ground

jobb till klockan 18 varje dag = bloggen updateras med 100 sparade snapchat bilder. håll ut haha
 
Ännu en kall jobbdag. Har frusit något galet. Det roligaste som hände var väl ett par som kom in med en halvburk och ville ha en en ungefär grå färg, "gör vad du vill" sa dem. Kände mig så yolo-ig då. Annars har det bara varit en tur till stallet, blev en ordentlig longeringstur på banan. Ett litet cavaletti stod framme som han fick trava och galoppera över. Sedan kom jag hem och pappa har köpt hem sushi och dumpling, sate vad gott! Sedan drar han fram en Japp och säger att det är efträtt, vi lever livet vi när mamma inte är hemma. När katten är borta dansar råttorna på bordet, eller vad fan det nu är man ska säga. Nu har jag två stallfria dagar framför mig efter jobbet. Vad ska jag göra med all den tid jag spara?? Antagligen sova tidigare, mindre yolo över det tho.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Men va faaaan!!! Du tränar väl;)) Mysigt ni har det<3

2014-10-21 @ 08:41:45
URL: http://orsundsbrofarg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0