the wonders of the universe they seem so near

 
En lång dag idag, bara väntar på att få sova nu. Imorgon är sista jobb-dagen och den firas med ordentlig lill-lördag, längtar! Annars gillar jag att jobba, iallafall helger. Vardagarna blir lite för långa. Mest underhållande idag kan ju ha varit att följa budgivningen på "sluta klockan 5" schemat som Rose Marie hade idag. Minst underhållande kan ju ha varit tjejerna som kom in och skulle köpa målardräkter för att klä ut dem till ebola skyddsdräkter. Smakfullt att klä ut sig till något som dödat tusentals människor, och det är jag som säger det. Visst att det kan vara kul att dra nått litet skämt eller folk som ska skoja och säga "jag har nog ebola" för att de känner sig sjuka men att klä ut sig till det känns lite over the top. Inte min smak direkt. Ångrade att jag frågade, halloween och maskerad freak som jag är. 

Kommentarer
Postat av: Angelica

Men eeew på människor! Såg dessutom (på twitter, haha) en maskeradbutik online som sålde eboladräkter ..

Svar: så vidrigt!
Josäfin Andersson

2014-10-29 @ 10:08:17
URL: http://angelchanelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0