were you blinded by the light? did you feel the smoke in your eyes?

 
Dagens spontana:
Träffade Ronja & Frida på kvällen, vi bubblade, åt nötter och snackade skit om livet. mysigt.
 
Dagens creepy:
Gubben som ville fråga Tobbe något och ville att vi skulle skriva en lapp med hans nummer till Tobbe. Medan Rose Marie skriver lappen lutar han sig fram och viskar "sådär, nu har du mitt nummer." Sedan ber han henne lägga upp honom som kund och viskar "vad bra, nu får du min adress också." Creep much?? ew.
 
Dagens fail:
Kund kommer in och frågar efter Tobias. Under någon sekund står jag där som en idiot och tänker vem fan är Tobias?? Sen ba ah juste. Han menar Tobbe. Min chef.
 
Dagens vitsigaste:
Henrik skickar en snap när han ligger på några däck med texten "däckad på jobbet". Jag skickade en snap på färgburkarna och skrev "vilket färglöst skämt". Ibland är jag fan lite rolig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0