as long as we live, time passes by and we won't get it back when we die.

 
Hur mysigt är det inte när hästarna kommer travandes mot en i hagen när man ska hämta dem?? Även om det är för att de är hungriga och vill bli insläppte till maten så blir man glad, så himla konstigt egentligen. Man blir ju aldrig direkt glad av att ses som en servitör annars liksom. Hur som så stannade jag till i stallet direkt efter jobbet. Var inte jätte sugen på att rida och ville samtidigt se hur han såg ut (kändes ju lite konstig i söndags) så det blev longering. Han var pigg och fräsh iallafall så det var skönt. Han körde på jätte fint och var verkligen uppmärksam på mitt kroppspårk och fattade galopperna direkt från skritt när jag visade rätt! Det är så stor skillnad på att longera honom nu att det är sjukt, för ett år sedan var allt vi gjorde att bråka, blir så glad. Släppa lös honom sen så fick han springa lite på banan och busa av sig. Han drog några repor och sen ville han in och ha sin mat haha! Nu har jag jobbat mitt för veckan (lyx??) och imorgon ska jag iväg och fota Emma och hennes ponny! Spännande spännande.

Kommentarer
Postat av: Madeliene

- så jäkla härlig blogg!!

Svar: ÅH TACK :DD
Josäfin Andersson

2014-09-16 @ 21:14:26
URL: http://Madeias.blogg.se
Postat av: Anita

åå, så fina bilder :D

Svar: taack :D
Josäfin Andersson

2014-09-17 @ 09:48:11
URL: http://siliiins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0